Než začnete s marketingem
Mám eshop a nemám objednávky, zkusím tedy reklamu....
Často se setkávám s majiteli eshopů, kteří chtějí spustit reklamu, protože jim samotné prodeje bez propagace nefungují. Když si eshop prohlédnu, velmi často zjistím, že si eshop vytvářeli sami bez jakýchkoliv rad, tipů či bez přečtení alespoň několika důležitých informací, jak eshop vytvořit.
Nejde tady ze začátku tak úplně o skvělou grafiku, i když samozřejmě hezká grafika je také důležitou položkou úspěšného eshopu.
Především jde o:
- architekturu a správné pojmenování kategorií a podkategorií
- správné zařazení a pojmenování produktů
- obsah webu
- celkový vzhled
Je důležité si uvědomit, že pomocí reklam, se začne zvyšovat návštěvnost eshopu. A pokud je eshop od začátku špatně postaven, budete neustále jen platit za reklamu abyste zákazníky přivedli a eshop samotný se bude velmi pomalu někam posouvat dál.
Než se tedy pustíte do reklam a marketingu
Doporučuji pročíst si tento článek - Základy marketingu a Co je analýza klíčových slov
Případně si nechte prohlédnout eshop odborníkem, který vám navrhne a doporučí co a jak změnit, upravit, přepracovat..